søndag 19. oktober 2014

Om meg

Hei! Mitt navn er Camilla, og i dette innlegget skal jeg si litt om meg selv. Den første oppgaven vi fikk på skolen i Trykk og Foto var å vise noen bilder eller lage en video som kunne beskrive oss selv, der et av bildene skulle være et selvportrett.

Meg.

Dette bildet er tatt en sommerkveld, der jeg var med en venninne. Musikk, frukt, yoghurt og solnedgang. Perfekt.

Dette er hunden til en venninne av meg. Jeg er glad i dyr, og vi går ofte på tur med den.

Her er en del av vennene mine. Er veldig glad i å være med de.

Dette bildet er tatt i Bulgaria en dag jeg solte meg. Jeg elsker sol og varme, og ikke minst å reise.

Dette bildet er tatt i Brighton. Egentlig en shoppings ferie, noe jeg synes er veldig kjekt! Men er også som jeg sa glad i å reise og sol, sommer og strender!


2 kommentarer: